האי של קרן שביט – יריד קונספט חדש

נתחיל מהשורה התחתונה:

בהתרגשות גדולה אני מזמינה אתכן אל האי שלי,

״האי של קרן שביט״ - יריד עיצוב ולייפסטייל ישראלי מקורי

פנטזיית קיץ אופטימית שרקמתי לאוהבות החיים הטובים

אירוע חוויה שמוקדש כולו לאסקפיזם צלול במיטבו

בהאנגר עצום וממוזג שהוא חממה למעצבים מבטיחים.

איפה: בטרמינל עיצוב בת-ים, רח׳ אהוד קינמון 32

מתי: רביעי-שבת 14-17/7

רביעי: 14:00-20:00 |  חמישי: 10:00-22:00

שישי: 10:00-16:00  | שבת: 10:00-18:00

דמיינו האנגר ענק של 2000 מ״ר ממוזגים ובו כל מה שחלמתי ורציתי מתקיים ולארבעה ימים בלבד. גן עדן לאוהבי החיים הטובים, לשוחרי עיצוב ישראלי מקורי. הכי משלנו ובסטנדרטים של חו״ל. 

קונספט האי שלי הוא בועה נעימה ומלאת אוויר ואור, מקום שנעים לבלות בו ולהתנתק מהשגרה. אי צף של דימיון ואופטימיות במרחבי הרשת וגם במציאות ובו יש הר געש פעיל של תשוקה ויצירתיות.

אחרי 5 שנים שבהן נגמלתי מהפקות ענק, הגיע  game changer  מכיוון מפתיע, מבת-ים. הגעתי אל משכנו החדש של טרמינל העיצוב בבת-ים והופתעתי לגלות, ממש ״מתחת לאף״ אוצר של אנשים יצירתיים ויוזמות מרחיבות לב.

במפץ של תשוקה והתלהבות מהגילוי, התחלתי לחבר פיסות ולהרכיב מלאכת מחשבת, אירוע חוויה חד פעמי, שהוא מפגש מעורר השראה בין מקום, אנשים ויצירה. יריד עיצוב שמוקדש ליצירה ישראלית מקורית וחדשה בהאנגר בריחה מהמציאות הלוהטת לחוויה אסקפיסטית של יופי ועיניין.

טרמינל עיצוב בת-ים הוא משכנם החדש של חממת המעצבים ״לצאת מהקופסא״ שנחנך בהאנגר היסטורי משומר באיזור התעשיה הישן של בת ים. האנגר עצום שהוא מבוך של תוכן יצירתי, עם הרבה קסם לגלות.

בתוך האנגר עצום וממוזג בבת ים מסתתר לו בשקט עולם ומלואו. עולם משל עצמו. אי.

מי היה מאמין, שממש מתחת לאף, בבת-ים יתגלה מחזה שכזה?

השבוע אארוז את עולמות התוכן שלי ואגיע מהגלריה בעיר התחתית בחיפה אל טרמינל עיצוב בת ים כדי להשיק יריד עיצוב חדש. אירוע חוויה קייצי, אסקפיסטי וחד פעמי לקהל הרחב, עם חנות פופ-אפ מלאה באוצרות, יריד מעצבים צעירים, תערוכות אמנות והרבה הפתעות.

היריד יכלול מגוון עשיר של תכנים, טיול בין סטודיואים מרתקים שבו תחשפו למעצבים, להשראות ולתהליכים, אוכל טעים, מוזיקה טובה, מזגן איכותי, חברה משובחת ועשרות מעצבים צעירים ומפתיעים, עם מוצרים חכמים ויפים שאתן לא צריכות, אבל ממש רוצות, לקחת אתכן הביתה.

המוצרים שתוכלו למצוא ביריד: אופנה, תכשיטים, תיקים, נעליים, מצעים, מפות, טקסטיל, אקססוריז ורהיטים לבית. איורים, הדפסים ותמונות קיר, מוצרי קרמיקה וזכוכית, גופי תאורה, מוצרי נייר ואביזרים לפינת העבודה, צמחים, שרפרפים, ספסלים, מתלים, מראות, בובות ויצירות אמנות שונות ואפילו יודאיקה מודרנית.

במקום תוקם חנות פופ-אפ ענקית שמוקדשת לנשיות משוחררת ונוכחת, עם טקסטיל ובגדים שאוהבים את גוף האשה. קולקציה חדשה ומפתיעה תיחשף ביריד עם הדפסי קרן שביט מקוריים בהשראת של טבע ישראלי משנות השבעים.

בנוסף למעצבים הצעירים של החממה, בחרתי עוד 7 כוכבים זורחים ומעניינים בשמי העיצוב בארץ ובעולם. מעצבים מבטיחים, שיצטרפו אלי ויציגו לצידי במתחם חנות הפופ-אפ.

מזמינה אתכן לגלות עולם שמצאתי פוגש עולם שיצרתי. אי קריר של שפיות בתוך מציאות רותחת. הקיץ רק מתחיל ואתן זקוקה לכל מנת חמצן אפשרית לפני שתשאבו למחול השדים של החופש הגדול זה הזמן לארגן לעצמכן בייביסיטר איכותי ולתכנן בילוי שיתחזק אותכן מבפנים. חוויה אסקפיסטית מזוקקת שתוכננה בדיוק לפי מידותיכן.

מבנה הטרמינל שהושק לפני כחודשיים שימש בעברו כהאנגר תעשייתי היסטורי באזה״ת הישן של בת ים. לאחר גיוס תרומות הושקעו בו 8 מיליון ש״ח והוא שופץ ועוצב באופן מעורר השראה, בסטנדרטים בין לאומיים. מקור לגאווה ולתקווה עבור קהילת המעצבים בישראל.

2000 מ״ר של טוב ויפה בחלל ממוזג, עשיר בחומרים טבעיים ומלא אור. זה מרגיש כמו פרוייקט מטורף באמסטרדם, אבל זה הכי משלנו ולגמרי כאן, בבת-ים.

נגישות והגעה: מיקום מרכזי עם נגישות גבוהה, 5 דקות נסיעה ממחלף קוממויות באיילון. במקום מגרשי חניה רחבים. הכניסה לטרמינל מוגבלת ב-300 איש בו זמנית. האירוע פתוח לקהל הרחב וללא תשלום.

שימו לב, האירוע ללא תשלום. הכניסה מוגבלת ל-300 איש בו זמנית. חניה בשפע. 5 דקות מאיילון.

אז את מי תפגשו ומה תגלו באי שלי?
תכירו את נבחרת הכוכבים, שצרפתי למתחם הפופ-אפ. את רובם אתן עדיין לא מכירות -

קא ארומתרפיה | שמנים אתרים משפרי חיים, המבוססים על חוכמה עתיקה.

אוצר של תערובות שמנים קסומות ממתכונים עתיקים שמטפחות את הלב ואת הנפש. 

המעצבת מיה קרמן יצרה קו של שמנים אתריים טהורים וברי קיימא המבוססים על מתכונים עתיקים מרחבי העולם.

בואי לגלות פורמולות שמנים המבוססות על שיטת טיפול עתיקה בצמחי מרפא ארומטיים, ולהכניס רגיעה, שלווה, אופטימיות, אנרגיה ואהבה לחייכן. אני התמכרתי, מזמינה גם אתכן.

ביופיליה | כלי השרשה והנבטה שמביאים את הטבע הביתה.

מעצבת הפנים ורד בונפיליולי מביאה אליכם מוצרים ייחודיים, שחוגגים את יופיו של הטבע ואת כוחו הקסום, כדי להרחיב את המקום שתופס הטבע בעיצוב חללים פנימיים, גם כשמדובר בסביבות אורבניות מובהקות, מתוך אמונה כי אלמנטים וחומרים מן הטבע תורמים ליצירת סביבת חיים מאוזנת, נינוחה ויצירתית.

קולקציית כלי הזכוכית שואבת השראה מקרמיקה סקנדינבית משנות השבעים, וכולה אלגנטיות, שקיפות וקלילות. הכלים, המתאימים לייחורים והשרשות, עוצבו על-ידה ונופחו בעבודת יד איכותית ומוקפדת פה בישראל.

לכל כלי מצורפת גלויה ועליה שיר של משורר ישראלי מלווה באיור בוטני עדין בצבעי-מים;

גלויה יפהפייה שתוכלו לתלות על המקרר או מעל שולחן העבודה שלכם.

רוחה | תכשיטים בהשראות מהטבע

המעצבת והגרפיקאית רחל הררי אוהבת את הטבע ומקיפה את עצמה בו בכל תחומי חיה. רחל, שמצויידת בחוש סטייל פנומנלי יוצרת תכשיטים מופלאים בעבודת יד מחומרים טבעיים שהיא מלקטת בים וביער, לצד יצירות מחימר טבעי ואבנים טובות.

AMRIA | עיצוב נעליים בעבודת יד

הנעלים של  AMRIA הן קלאסיות ושובבות בו זמנית. יש להן סטייל נטול מאמץ שחוצה הגדרות גיל, והן מעניקות הנאה, נוחות מרבית ומטרה ברורה, להינעל היום ולהישאר לעד.

בתהליך העיצוב מעניקה המעצבת, גלית נוי, מקום חשוב לקיימות, שמשמעותו שימוש אחראי בחומרי גלם ומזעור פגיעה בסביבה על ידי שימוש באימומים קיימים ושימוש בעורות ממלאים קיימים.

הנעליים מיוצרות בארץ, בתל אביב, בעבודת יד על ידי רב אומן בתחומו. האימומים מיוצרים ומיובאים מאיטליה לאחר שהותאמו לכף הרגל הישראלית על ידי מומחים במפעל באיטליה שזו אומנותם. העורות, העקבים, האבזמים ויתר האקססוריז מיובאים מאיטליה.

נעמי יוגב | ערכת קלפי התבוננות ותודעה

נעמי יוגב היא מולטי כישרון, צלמת, מעצבת, כותבת, יוצרת ואמנית. אסתטיקנית של רוח וחומר, מילים ומראות. לאחר מסע ההדסטארט מצליח היא תשתתף  ביריד עם ערכת הקלפים המעלפת "insight" שיצרה וזה עתה יצאה לאור.

ערכת הקלפים הייחודית מכילה 49 קלפים מעוצבים וקסומים מצילומים מקוריים שלה וספר הדרכה והתבוננות שכתבתה, המאפשר העמקה על כל קלף וקלף וגם סוגים של פריסות קלפים ודרכים שונות בהם אפשר להכיר את ערכת הקלפים ולשלב אותה בתוך חיי היום יום.

הצילומים עדינים ויפים, הטקסטים עמוקים ומעוררי השראה והערכה כולה ארוזה בקופסא מיוחדת המרגישה כתיבת אוצר קטנה, זו מתנה לנפש ולכל מי שאוהבים.

הקלפים מתאימים לנשים ולגברים, למבוגרים ולילדים, לאנשים פרטיים וגם למטפלים ומאמנים , מנחי קבוצות , מורים ומדריכים, למי שזו הפעם הראשונה שלו להיכרות עם קלפים וגם למי שאוהב ומכיר את עולם הקלפים.

מוזמנים להכיר ולהתאהב בקסם זהירות זה ממכר...

PULP | מוצרי נייר  ואקססוריז לסביבת העבודה

Pulp הוא מותג מוצרי נייר ואקססוריז לסביבת העבודה ולסביבה האישית, השם דגש על חומרי גלם איכותיים ופשטות בעיצוב אורבני.

האביזרים ותכשיטי השולחן של Pulp מיועדים לאוהבי עיצוב המעריכים דיוק, נוחות וארגון, ומיוצרים בסדרות ייחודיות במספר קולקציות מדי שנה. המותג מבוסס על מסורת משפחתית מפוארת של ייצור ידני ועבודה בשיתוף אמנים ואומנים מקומיים.

אורטל בן דיין | תכשיטי סטיימנט בהשראות וינטג׳

אורטל בן דיין היא מעצבת ייחודית בשדה האמנות הישראלי. עם רקע עשיר בעולם בגדי הוינטג' והאופנה, האקדמיה, התקשורת ואפילו הריאליטי – אי אפשר לפספס את הסגנון הייחודי והססגוני של אורטל.

 

כמו הרקע שלה, גם התכשיטים של אורטל מכילים מגוון עשיר של סגנונות וחומרים: מחלקי זכוכית עתיקים שהיא מלקטת ממחסנים ממוסקבה ועד לוס אנג'לס, חיתוכי פייברגלס תוצרת הארץ שהיא מעצבת, אבני סברובסקי יוקרתיות, יציקות פלסטיק שהיא רוקחת וצובעת במטבח הביתי, ודמויות חיות וצמחים ממשחקי ילדים.

מה שמאחד את התוצר הסופי הוא תמיד צבעוניות, סטייל, נקיון, דיוק וייחודיות – אבל בעיקר אפקט ה"וואו". אם זו שרשרת לאירועים או עגיל של יומיום, בתכשיטים של אורטל תמיד יש אמירה, ואף אחד לא יוכל להתעלם ממי שעונדת אותם.

מעצבי החממה:

כעשרים ממעצבי החממות ובוגריהן יפתחו את דלתות הסטודיו שלהם לקהל ויציעו מוצרים בעיצובם למכירה. בחללי העבודה שלהם, תוכלו להיחשף לתהליכי הפיתוח והיצירה.

פרחי עיצוב מוכשרים מפרויקט ״חממת המעצבים״ ומפרויקט ״המאפייה״ יציגו מוצרים טובים ויפים, לצד מעצבי הבית הוותיקים יותר, כמו תומר נחשון, חן תעוז ופרוייקט Molet החדש שעבר מיפו למשכנו המפואר בטרמינל.

את המעצבים תוכלו לפגוש ממש בתוך מעבדות החממה ומבני הסטודיואים הפזורים בטרמינל, במבנה ארכיטקטוני מבוכי מרתק, מרוצף במבנים מסקרנים וגינות פטיו סודיות מפתיעות.  הקהל מוזמן להסתובב בחופשיות במקום, לחקור לגלות ולחשוף כרצונו, אוצרות עיצוב ישראלים. בכניסה לאירוע יחולקו מפות ובהן יודגשו החללים המציגים.

ארוחה:

הפוד-טראק המשובח של עין שריד, ״קפה קופסא בחוץ״ ,יתארח ביריד שלנו. הוא ימוקם בחלל המרכזי (כן, כן, במזגן!) ובו שפע פינוקים טעימים עם תפריט מיוחד שהותאם לאירוע.

תערוכות:

שתי תערוכות אמנות מעניינות מתקיימות בטרמינל בו זמנית. שתיהן תערוכות צילום, העוסקות בדימוי גוף חיובי. תערוכות חזקות ומעוררות מחשבה ורגש. ״עניני פנים״ (אוצרת: אילנה כרמלי לנר) של ינאי יחיאל, צלם המדור בהארץ ותערוכתו של צלם האופנה והדיוקנאות איתן טל Face it (אוצר ומפיק: משה אברהמוב).

מפעל מוגן:

בלב הטרמינל שוכן מפעל חשוב, שכולו טוב. כמרכז לעיצוב ולקיימות, מפעילה עמותת לצאת מהקופסא גם מפעל מוגן. מפעל שיקומי של מלאכות יד למתמודדי נפש, הכולל שני אפיקים שמתקיימים במקום.

האחד הוא הלב הכתום – מפעל ליצור מוצרי מעצבים בעבודת יד, תחת הנחייתם של המעצבים. השני ״החצר״ גינה שיקומית המתמחה בחקלאות עירונית.

החזון של המפעל הוא לאפשר למשתקמים תעסוקה מכבדת וראויה, אינטראקציה עם אוכלוסיית המעצבים וקירבה חברתית מיטיבה.

נציגי המפעל השיקומי ישמחו להכיר באירוע מעצבים חדשים ולבחון שיתופי פעולה מתאימים. אם יש לכם רעיון ואתם מחפשים ידיים טובות של יצור, הלב הכתום עשוי להיות פתרון טוב לכל הצדדים.

אורחות מנצנצות:

אורחות מיוחדות נוספות יגיעו לאירוע, לא נגלה הכל, כדי לשמור לנו בכובע כמה שפנים של הפתעות...

הסופרת ענת לב אדלר תגיע (רק ביום רביעי) עם ספרה החדש - הרומן החדש והסוחף  ״אשה בעונת מעבר״. ענת, שכתבה גם את רב המכר המצליח ״כותבת ומוחקת אהבה״ תחתום על ספרה החדש וביריד ימכרו הספרים ב-50% הנחה.

בשבת (ורק בשבת) תתארח בטרמינל תמי ותשזור לבאות היריד, חוטי זהב מנצנים בשיער.

חשוב לדעת: בהרשמה מוקדמת לאירוע בלינק המצורף מטה, תוכלו להנות מקופון שיקנה לכן הנחה של 15% (לפחות) על הקולקציה החדשה בכל חנויות העיצוב במתחם הפופאפ. אז למה אתן מחכותן? לחצו להנחה >>

מזמינה אתכן הפעם ליריד שהוא אי ממוזג של יופי וטעם טוב. מוזמנות להגיע, לשוטט בתוכו, לחקור סודות, לגלות קסם זמין ולהנות מחדוות הגילוי, ממש מתחת לאפכן, בבת ים.

 

טוב ויפה | קולקציה חדשה