קפיצה קטנה לחו״ל קרוב בעיר התחתית בחיפה

חנוכה זה חג ה״יש״, חג אופטימי של ניסים. שבו חוגגים את ״חצי הכוס המלאה״ או את נס כד השמן, שהתמלא והתמלא.

קפיצה קטנה לחו״ל קל״ב בעיר התחתית בחיפה

רצה הגורל והקורונה שוב מרימה את ראשה בגל חמישי עולמי. אז אם את מאלו, שתיכננו לחגוג באירופה את קריסמס, והקורונה שיבשה לך תוכניות, הכנתי אופציה חלופית, מענגת לא פחות. 

קפיצה קטנה לחו״ל קל״ב בעיר התחתית בחיפה

כדי להרים לחיפה בחג החגים ולאור הבקשות הרבות שלכן, החלטתי לפתוח בשבת הקרובה את הגלריה שלי בעיר התחתית, באופן חד פעמי מ-10:00 עד  18:00 ולספק לכן תוכניות מדוייקות, קלות לישום ומענגות ליום אסקפיסטי, משמח ומיוחד.

Stay tuned

קפיצה קטנה לחו״ל קל״ב בעיר התחתית בחיפה

עשי לך חו״ל קל״ב, מקומי ובעברית. ללא דרכונים (כחולים או ירוקים) ללא בדיקות ובירוקרטיה, רק את בעונג צרוף של יום מחוייך אחד.

קרן שביט חיפה

במרחק של כשעת נסיעה מתל אביב, מחכה לכך חיפה, יפה אמיתית, כזו שלא באמת מודעת ליופי שלה. והחודש הזה הוא לגמרי החג שלה.

קרן שביט חיפה

חיפה היא עיר ירוקה ויפיפיה. דמייני הר, פוגש יער, פוגש ים, פוגש תרבות עשירה. יש כאן אוכלוסיה מגוונת ואנשים חמים, שנהנים מהכנסת אורחים. 

קרן שביט חיפה

חגי האור בחיפה, נחגגים לאורך כל חודש דצמבר ברוב הדר ויופי. כל העיר מתקשטת לכבוד ״חג החגים״. כעיר  רב תרבותית שיש בה קיום משותף, חנוכה וקריסמס נחגגים זה לצד זה ולרגע, העולם נראה מקום יותר שפוי, טוב ויפה.

קרן שביט חיפה

אני מזמינה אותך להגיע לחיפה ולהנות מגרסה מקומית מאווררת ואינטימית של חו״ל קרוב. חגיגת חנוכריסמס חיפאית הפכה למסורת בילוי בשנים האחרונות. 

קרן שביט חיפה

בדצמבר של השנה שעברה, עגנתי עם חנות פופ-אפ בעיר התחתית של חיפה. זו היתה שנה שהחגים נחגגו בזהירות יתרה, בין הסגר השני לשלישי. השנה נדמה שיש ברחובות עניין מיוחד לצאת ולתבוע את אווירת החגים.

קרן שביט חיפה

חיפה התקשטה לכבוד חג החגים, חלונות ראווה זקפו ראש והתגנדרו. יש כאן סיורי תוכן מיוחדים ״סיור הסיורים״ מבית ״המייקרים של חיפה״ בעיר התחתית, מיזם מרגש ועשוי היטב של חברתי הטובה ליאת ולדמן (המייקרית הראשונה של התחתית) ושותפתה שירי וייצנר, שאותה אין צורך להציג, הרי היא hi.fa.it חיפאית.

קרן שביט המלצות חיפה

מדובר בשיתופי פעולה יחודיים של מובילי דרך (מסיירים) עם תכנים מעולים, הילה אלפרט הנפלאה, ארז גולקו (הנסיך מהואדי), שוק אנד קוק ו(הקסם החיפאי) תומר פוקס. 

כל הפרטים כאן: https://haifacitymakers.com/

קרן שביט חיפה

בעיר התחתית תמצאו אדריכלות מרגשת ברחובות קטנים שכיף ללכת בהם לאיבוד. אומנות רחוב לצד כנסיות מקושטות ועצי קריסמס, חנויות קטנות ומענגות והמון קולינריה עשירה מגוונת וטעימה. 

קרן שביט חיפה

מזמינה אותך להיכרות מיוחדת עם סצנת לייפסטייל מרגשת בעיר התחתית המתעוררת בחיפה. אז אם השבת שלך פנויה, הכנתי עבורך תוכנית ליום אסקפיסטי, משמח ומיוחד.

קרן שביט חיפה

התוכנית שהכנתי היא פשוטה, מדוייקת ומבוססת על מפת הקונספט שיצרתי ״מכייפה בחיפה״ - בילוי מענג בעיר התחתית במתכונת של קפיצה קטנה לחו״ל, רק קרוב ובעברית.

מה בתוכנית:

- שוק הפשפשים

- מתחם הגלריות - יפו 35

- ארוחה טעימה

- טיול בסמטאות העיר התחתית

- סיום בשווקי הקריסמס של ואדי ניסנאס

קרן שביט חיפה

בגדול, ההמלצה שלי היא קודם כל לדאוג לעצמך לחברה טובה. זה הזמן והמקום לקבוע עם מישהי שאת ממש מתגעגעת אליה ואוהבת לבלות במחיצתה.

מומלץ להתחיל את הבוקר מוקדם, לעלות על כביש החוף בשעה שהוא לגמרי פנוי.

הטריק שלי לחיים טובים, זה תמיד לנסות ולמקסם כל רגע מזדמן - להפוך רגע חמוץ לרגע של חיוך.

קרן שביט חיפה

נסיעה על כביש החוף יכולה להיות חוויה מתישה, אבל היא גם יכולה להיות מענגת. לשים פלייליסט טוב (תכיני מראש!) ולהנות מנהיגה על כביש פנוי בשבת בבוקר, לאורך רצועת החוף היפה בכניסה לעיר. 

שחררי לאט את החיוך, כמו שריר עדין שיש למתוח בכל בוקר ותתמסרי לעונג שבדרך. המלצה מוזיקלית: פלייליסט קליפורניה.

לפני שאת יוצאת, אל תשכחי להכניס ל waze : קיבוץ גלויות חיפה - שוק הפשפשים (אצלי זה ממזמן במועדפים).

קרן שביט חיפה

השוק מתעורר מוקדם בבוקר. כמה מוקדם? לפני שאת מתעוררת… עצה שלי, תגיעי בסביבות שמונה בבוקר, כשיש אור נהדר ועדיין לא עמוס מדי.

קרן שביט חיפה

לא תמצאי בארץ שוק פשפשים אותנטי ומוצלח יותר מהשוק בחיפה. יודעי דבר מגיעים מכל הארץ לדוג כאן מציאות ובעיקר בשבת.

קרן שביט חיפה

בשבתות נפתחות מלא בסטות של רוכלים לאורך רחובות השוק. הרחוב הופך למדרחוב אחד גדול מלא בדוכנים שפתוחים רק בשבת, לצד חנויות השוק הקבועות, שפתוחות גם במהלך השבוע.

קרן שביט חיפה

במפת ההמלצות שלי, סימנתי לכן כמה היילייטים שווים בשוק, כמו ״מפעם | בלומה מיי״, בובה זהבה וחנות המנורות של אביאל.

קרן שביט חיפה

ההמלצה שלי היא להגדיר מראש תקציב לרכישות בשוק, להסתובב, לפשפש, לדוג מציאות ולהתמקח עליהן בחיוך. 

קרן שביט חיפה

כשהסל שלכן מלא והתקציב מתרוקן, זה סימן לחזור למכונית ולהמשיך במסלול אל עבר התחנה המהנה הבאה.

רשמי ב-waze: דרך יפו 35 חיפה, שזו הכתובת לחנות הדגל וגלריית הלייפסטייל שלי.

קרן שביט חיפה

בשבת, הרחוב שקט ולא מתקיים בו הרבה מסחר, כך שניתן למצוא חניה בקלות יחסית. אם לא מצאתן חניה תוכלו להחנות באחד מהחניונים הקרובים.

קרן שביט חיפה

החנות שלי נפתחת בדיוק בשעה 10:00, שם אני וויקי נחכה לך. אצלי תוכלי להצטייד במפה שהוצאתי ״מכייפה בחיפה״, בעזרתה תוכלי לחקור בעצמך ולגלות חוויות ניסתרות ברחובות הסמוכים.

תוכלי ללכת לאיבוד בראש שקט. העיר היא בדיוק בגודל המתאים לעשות זאת.

קרן שביט מפה חיפה

בימים אלו אני משיקה מהדורה שניה (!!!) למפה שלי, עם תוספות של מקומות חדשים ושווים וגם נוסף סימון של מקומות שפתוחים בשבת, לנוחיותך.

קרן שביט חיפה

המפה שיצרתי ״מכייפה בחיפה״ - היא מפת תיירות אולד סקול, על נייר, ובה מסומנים כל מקומות הבילוי הפרטיים שלי בעיר התחתית. הפכתי כל אבן ואני מגישה שם את המיטב העכשווי. המפה מתעדכנת בכל מהדורה, כך שהיא תמיד תשקף את הבילויים החדשים.

קרן שביט חיפה

בשבת זו, יצטרפו אלי חברים הנפלאים מהשכונה בעיר התחתית לחגיגה של אור, שמחה ויופי.

הנה כמה היילייטס לשבת הקרובה:

שכנתי האהובה, ליאת ולדמן, תפתח את הגלריה שלה, תוכלי להנות מעיצוב ישראלי חיפאי שצמח כאן ומבית המלאכה מעורר ההשראה, דור המשך לבית המלאכה של סבה, שם  מתקיימות סדנאות צורפות לכל הרמות. 

קרן שביט חיפה

תמי, הפיה המנצנצת שלי, תגיע במיוחד מהרצליה כדי לשזור בשערך חג אורים שמח. לאחר תקופה ארוכה שלא ביקרה כאן, היא חוזרת להתארח בגלריה של ליאת ולפזר חוטי זהב שיקשטו אותך. 

אין צורך לתאם, רק להגיע. התהליך קצר והזהב קל לתחזוקה ומשמח לאורך זמן.

קרן שביט חיפה

שרייני מראש מקום! בבר הצרפתי הקרוב אלינו, רייב ווסט, שהפך לפינה האהובה עלי. בוגרי ה-R2M שהתמקמו בעיר התחתית בחיפה והקימו פינת קסם מרגשת.

קרן שביט חיפה

יש כאן וייב מוקפד ונעים, קוקטיילים מרגשים ואוכל שכל פיוט שאכתוב כאן יחויר לעומתו… אוירה קוסמופוליטית ואנשים עם אנרגיות מעולות.

קרן שביט חיפה

זה לא משנה אם תקחי קרוק מאדם, או מיסייה, אחרי שתטעמי מהטעים טעים הזה, החיוך שלך יזהר למרחוק. וכן, זה גם מאוד פוטוגני.

קרן שביט חיפה

חנות התקליטים הסמוכה אלי The vinyl room תפתח בשבת זו במתכונת מיוחדת. בין השעות 9:00-13:00 תוכלי לבקר את עופר, אספן מוזיקה ודמות מרתקת. מובטחת לך קפיצה קטנה לעולם אחר.

קרן שביט המלצות חיפה

במרחק כמה צעדים מעופר, תוכלי לבקר בתאטרון בית 9. מפעל תרבותי מיוחד במינו. במקום פועל תאטרון בובות ובית ספר לגילוף ובניית בובות מעץ.

קרן שביט המלצות חיפה

בשבת הקרובה, תתקיים בשעה 11:30 הצגה עדינה ומושקעת, שנקראת ״דוד הקטן והסוד הגדול״, רגעי קסם משותפים לכל המשפחה מגיל 3-93 מובטחת הנאה גדולה.

כרטיסים באתר.

קרן שביט המלצות חיפה

חנות נייר חדשה ומקסימה נפתחה בסימטת אל מרין. Si Joli, של דקלה, אחות קטנה לחנות הכי יפה ברמת ישי. אם חפצת בחנות באווירת חו״ל, זה המקום בשבילך. לגעת, ללטף, להריח ולרכוש.

קרן שביט המלצות חיפה

בסמוך לדיקלה, על פינת סימטת אל מרין, נפתחה עוד פנינה מרעישה ומרגשת. ברדה, המאפייה עם התור הכי ארוך בחיפה מרחוב הנמל, פתחה עוד סניף שווה עם אווירה סקסית וקלילה.

קרן שביט המלצות חיפה

המקום מתפקד כבר קוקטלים שמגיש אוכל בסיסי מתוחכם. מנות קטנות וטעימות, לצד לילט צונן ופוטוגני.

גם שם, כמו בסניף האם יש תור ארוך, של אנשים מנומסים ואי אפשר להזמין מקום מראש. זה עובד על בסיס ״מי שיש לו סבלנות זוכה״ והתור המרשים והקבוע מעיד שהתמורה משתלמת כנראה.

קרן שביט המלצות חיפה

אני הצלחתי לתפוס מקום על הבר בשבת האחרונה והעברתי בוקר מושלם עם חברה קרובה. זה לגמרי הולך להיות הדבר הגדול הבא, אז מוטב שתזדרזי להגיע.

קרן שביט המלצות חיפה

שיח רחוב - בשעה 15:00 אני מקיימת מפגש ליד יצירתה של שרה ארנטל בפינת סימטת החלפנים / דרך יפו, על הקיר החיצוני של הגלריה שלי, ברחוב יפו 35.

קרן שביט המלצות חיפה

ניפגש ליד יצירתה של שרה ואני אספר את איך היא נולדה, התהליך ומה שקדם לה. יצירה שהיא מזכרת משמחת ממפגש מזדמן, כששרה ואני נפגשנו במקרה בקפה נעימה ועל הניצוצות שפרצו מהמפגש הזה.

המפגש ללא תשלום, מזמינה אותך להגיע ולהנות ממנו.

קרן שביט המלצות חיפה

אחת המסורות שתמיד אהבתי בחנוכה, היא כמובן, דמי חנוכה. לכבוד השבת החגיגית הזו, אני מזמינה אותך לקבל ממני שובר של 50 שח לקניה מקולקצית החורף החדשה למצטרפות לרשימת התפוצה שלי, ולחברות שכבר רשומות ונהנות מתוכן טוב ויפה, 

השובר בתוקף עד מוצאי החג, בחנות ובאתר.

להרשמה וקבלת דמי חנוכה >>

קרן שביט המלצות חיפה

את הסוכריה הכי מתוקה, השארתי לסוף כמובן. קולקציה חדשה זוהרת מהקולבים שלנו ומבטיחה חורף נוח, נעים ופוטוגני במיוחד.

קרן שביט שמלות

אני מזמינה אותך להגיע ולמדוד את הקולקציה חדשה לגמרי, שהגיעה זה עתה, עם דגמים נחשקים חדשים.

קרן שביט שמלות

חדש | סווטשרט מוניקה

מגיע ב-4 קומבינציות צבעים מרגשות ואחד בטוטאל שחור. הם בדיוק בעובי ובנפח הנכון, כדי להפוך לאחד הפריטים האהובים עליך בעונות החורף הקרובות. תפור מבד פרנצ׳טרי רך.

קרן שביט בגדים

חדש | קימונו יוקו 

קימונו קצר על תקן ג׳קט קל. יש לו את הגאומטריה הנכונה והוא נתפר משני סוגי בדים. גרסה אחת מבדי קופרו רכים בגווני בסיס של שחור, חום וכחול. גרסה שניה היא מבדי טנסל מודפסים בעיצוב מקורי שלי.

קרן שביט קימונו

קרן שביט קימונו

חדש | שמלת גלביה כותון

הגזרה הקלאסית והאהובה חוזרת בכותנה יפנית משובחת, בצבעי בסיס של שחור, חום וכחול. שמלה שתלווה אותך לאורך כל השנה ותאריך חיים במלתחה שלך.

קרן שביט גלביה

קחי לך חופשה קטנה של יום אחד מיוחד ובואי לכייף בשכונה שלנו בעיר התחתית של חיפה. כל מה שאת רוצה נמצא כאן במרחק של כשעת נסיעה אחת.

זו שבת של פעם בשנה, אז אל תפספסי אותה,

חג שמח, ולהתראות.

שבת 4.12.21

10:00-18:00

דרך יפו 35 חיפה

טוב ויפה | קולקציה חדשה